MRF 120 TTR E-Start to idealna propozycja dla młodszych użytkowników oraz osób średniozaawansowanych, które szukają niezawodnego pit bike’a do nauki, rekreacji i rozwijania techniki jazdy.
Dostępność:
Mało
1
szt.
Cena:5899.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zamówienie telefoniczne: 602 696 810
Dostępność i dostawa
Czas wysyłki: 24 godziny
Cena przesyłki:
190
Kurier paleta190
Kurier paleta ( pobranie )220
Więcej o produkcie
Waga
70 kg
Kod kreskowy:
EAN:
! Oferujemy dostawę na terenie całej Polski !
MRF 120 TTR E-START – wygodny i dynamiczny pit bike z elektrycznym rozruchem
MRF 120 TTR E-Start to idealna propozycja dla młodszych użytkowników oraz osób średniozaawansowanych, które szukają niezawodnego pit bike’a do nauki, rekreacji i rozwijania techniki jazdy. Dzięki połączeniu silnika o pojemności 120 cm³ z elektrycznym rozruchem, ten model łączy osiągi z komfortem obsługi.
Sprawdzi się zarówno na torach, jak i w lekkim terenie – gwarantując radość z jazdy, bezpieczeństwo i możliwość dynamicznego rozwoju umiejętności.
Dlaczego warto wybrać MRF 120 TTR E-Start?
* Elektryczny start – wygodne i szybkie uruchamianie motocykla * Manualna skrzynia – uczy prawidłowej techniki jazdy i operowania sprzęgłem * Wyważona moc – idealna do nauki oraz rekreacyjnych przejażdżek * Niezawodne hamulce – bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy * Kompaktowa, ale stabilna konstrukcja – wygodna dla dzieci od ok. 10 roku życia oraz drobniejszych dorosłych * Wytrzymała rama i proste serwisowanie – trwałość i niezawodność
Zastosowanie:
* jazda rekreacyjna po torach i terenach leśnych * nauka techniki jazdy na manualnej skrzyni * treningi dla początkujących i średniozaawansowanych riderów * świetny wybór jako pierwszy „poważny” pit bike
! Cena w ogłoszeniu dotyczy pojazdu z przeglądem zerowym !
Możliwość obejrzenia na miejscu – więcej informacji telefonicznie: 513306810
Dane techniczne:
Silnik i napęd:
Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik chłodzony powietrzem o pojemności 120 cm³
Zasilanie: Gaźnik
Półautomatyczna skrzynia biegów: układ N‑1‑2‑3‑4 (bez sprzęgła)
Rozruch: elektryczny rozrusznik + kopniak
Dźwignia (rolgaz) umożliwia łatwe ograniczenie mocy — idealna na start
Zawieszenie i hamulce:
Przednie zawieszenie: widelec upside‑down (USD) o długości ok. 660 mm
Tylne zawieszenie: amortyzator o długości ok. 290 mm
Hamulce hydrauliczne tarczowe z przodu (Ø 210 mm, zacisk 2‑tłoczkowy) i z tyłu (Ø 180 mm, 1‑tłoczkowy) — wysokie bezpieczeństwo jazdy dzięki miedzianym klockom hamulcowym
Koła i opony:
Przód: 14″, opona 60/100‑14, aluminiowa felga z polerowaną piastą i czarnymi szprychami