Cross Pit Bike MRF 120 TTR ESTART

MRF 120 TTR E-Start to idealna propozycja dla młodszych użytkowników oraz osób średniozaawansowanych, które szukają niezawodnego pit bike’a do nauki, rekreacji i rozwijania techniki jazdy.

Dostępność: Mało

Cena: 5899.00

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zamówienie telefoniczne: 602 696 810

Dostępność i dostawa

Czas wysyłki: 24 godziny
Cena przesyłki:
190
  • Kurier paleta 190
  • Kurier paleta ( pobranie ) 220

Więcej o produkcie

Waga
70 kg

! Oferujemy dostawę na terenie całej Polski !

MRF 120 TTR E-START – wygodny i dynamiczny pit bike z elektrycznym rozruchem

MRF 120 TTR E-Start to idealna propozycja dla młodszych użytkowników oraz osób średniozaawansowanych, które szukają niezawodnego pit bike’a do nauki, rekreacji i rozwijania techniki jazdy. Dzięki połączeniu silnika o pojemności 120 cm³ z elektrycznym rozruchem, ten model łączy osiągi z komfortem obsługi.

Sprawdzi się zarówno na torach, jak i w lekkim terenie – gwarantując radość z jazdy, bezpieczeństwo i możliwość dynamicznego rozwoju umiejętności.

Dlaczego warto wybrać MRF 120 TTR E-Start?

* Elektryczny start – wygodne i szybkie uruchamianie motocykla
* Manualna skrzynia – uczy prawidłowej techniki jazdy i operowania sprzęgłem
* Wyważona moc – idealna do nauki oraz rekreacyjnych przejażdżek
* Niezawodne hamulce – bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy
* Kompaktowa, ale stabilna konstrukcja – wygodna dla dzieci od ok. 10 roku życia oraz drobniejszych dorosłych
* Wytrzymała rama i proste serwisowanie – trwałość i niezawodność

Zastosowanie:

* jazda rekreacyjna po torach i terenach leśnych
* nauka techniki jazdy na manualnej skrzyni
* treningi dla początkujących i średniozaawansowanych riderów
* świetny wybór jako pierwszy „poważny” pit bike

! Cena w ogłoszeniu dotyczy pojazdu z przeglądem zerowym !

Możliwość obejrzenia na miejscu – więcej informacji telefonicznie: 513306810

Dane techniczne:

Silnik i napęd:

  • Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik chłodzony powietrzem o pojemności 120 cm³

  • Zasilanie: Gaźnik 

  • Półautomatyczna skrzynia biegów: układ N‑1‑2‑3‑4 (bez sprzęgła)

  • Rozruch: elektryczny rozrusznik + kopniak

  • Dźwignia (rolgaz) umożliwia łatwe ograniczenie mocy — idealna na start


Zawieszenie i hamulce:

  • Przednie zawieszenie: widelec upside‑down (USD) o długości ok. 660 mm

  • Tylne zawieszenie: amortyzator o długości ok. 290 mm

  • Hamulce hydrauliczne tarczowe z przodu (Ø 210 mm, zacisk 2‑tłoczkowy) i z tyłu (Ø 180 mm, 1‑tłoczkowy) — wysokie bezpieczeństwo jazdy dzięki miedzianym klockom hamulcowym


Koła i opony:

  • Przód: 14″, opona 60/100‑14, aluminiowa felga z polerowaną piastą i czarnymi szprychami

  • Tył: 12″, opona 80/100‑12, analogiczna konstrukcja felgi


Wymiary i waga:

  • Wymiary: długość ok. 163 cm, szerokość ok. 73 cm, wysokość ok. 99 cm

  • Rozstaw kół: ok. 116 cm

  • Prześwit: ok. 27 cm

  • Wysokość siedzenia: ok. 75 cm — dostępny także dla młodszych riderów

  • Masa własna: 65–68 kg

  • Pojemność zbiornika paliwa: ok. 5,1 litra


Rama i konstrukcja:

  • Rama: stalowa, bardzo wytrzymała

  • Wahacz tylny: stalowy, wzmocniony

  • Hamulec typ: hydrauliczny tarczowy

  • Stojak boczny w zestawie


Komfort i wyposażenie dodatkowe:

  • Cichy tłumik z wyjmowanym dB‑killerem — regulacja hałasu zależnie od potrzeb

  • Szerokie i płaskie siedzenie — stabilność i komfort jazdy

  • Korek paliwa CNC — estetyka i trwałość

  • Chroni przed hałasem i kurzem, idealne plastiki w stylu TTR


Użytkownicy i zastosowanie:

  • Rekomendowany dla użytkowników od około 10 lat w górę — zarówno dzieci, nastolatków, jak i dorosłych początkujących

  • Przeznaczony do jazdy terenowej, na torach i w rekreacji — brak homologacji na drogę publiczną

  • Lekki, łatwy do opanowania, z przyjaznym rozrusznikiem elektrycznym — doskonały wybór na pierwszy pit bike

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: