MRF 140 RC-Z to pit bike dla tych, którzy nie uznają kompromisów. Zwiększona moc, precyzyjne prowadzenie i zoptymalizowane zawieszenie sprawiają, że ten model jest idealnym wyborem dla zawodników i zaawansowanych miłośników jazdy terenowej. Dzięki dynamicznemu silnikowi 140 cm³ i lekkiej konstrukcji RC-Z świetnie sprawdza się na torze oraz w wymagającym terenie.
Dostępność:
Mało
1
szt.
Cena:8299.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zamówienie telefoniczne: 602 696 810
Dostępność i dostawa
Czas wysyłki: 24 godziny
Cena przesyłki:
190
Kurier paleta190
Kurier paleta ( pobranie )220
Więcej o produkcie
Waga
75 kg
Kod kreskowy:
EAN:
MRF 140 RC-Z – sportowy pit bike dla zaawansowanych użytkowników
MRF 140 RC-Z to pit bike dla tych, którzy nie uznają kompromisów. Zwiększona moc, precyzyjne prowadzenie i zoptymalizowane zawieszenie sprawiają, że ten model jest idealnym wyborem dla zawodników i zaawansowanych miłośników jazdy terenowej. Dzięki dynamicznemu silnikowi 140 cm³ i lekkiej konstrukcji RC-Z świetnie sprawdza się na torze oraz w wymagającym terenie.
Najważniejsze zalety:
Zwiększona moc silnika – doskonałe osiągi i przyspieszenie Manualna skrzynia biegów – pełna kontrola nad jazdą Sportowe zawieszenie – precyzja i stabilność w zakrętach i na nierównościach Hamulec tarczowy przód/tył – skuteczne hamowanie w każdych warunkach Lekka i mocna rama – stworzona z myślą o agresywnej jeździe
Zastosowanie: intensywne treningi motocrossowe i amatorskie zawody dynamiczna jazda na torach, ścieżkach leśnych i off-road rozwój umiejętności technicznych i przygotowanie do rywalizacji idealny wybór dla doświadczonych i wymagających riderów
! Cena dotyczy pojazdu z przeglądem zerowym !
Dane techniczne:
Silnik i napęd
Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik chłodzony powietrzem
Pojemność: 140 cm³
Fabrycznie tuningowany wałek rozrządu Z40 i lekkie magneto (ORK) — szacowana moc ok. 14 KM
Chłodnica oleju wykonana w technologii CNC
Zasilanie: gaźnik
Rozruch: nożny kickstarter
Skrzynia biegów i układ jezdny
Manualna skrzynia biegów: układ N‑1‑2‑3‑4
Napęd: łańcuchowy
Rama: stalowa, wyposażona w lekki, aluminiowy wahacz
Zawieszenie
Przód: widelec upside-down (USD) o skoku około 735–760 mm, regulowany pod kątem odbicia i kompresji
Tył: amortyzator DNM o długości około 360 mm, również z regulacją odbicia i twardości sprężyny
Hamulce
Przednie: hydrauliczne tarczowe, 210 mm, zacisk 2-tłoczkowy
Tylne: hydrauliczne tarczowe, 200 mm, zacisk 1-tłoczkowy
Koła i ogumienie
Standardowo: przód 14", tył 12"
Możliwość montażu większych kół: przód 17", tył 14"
Felgi: aluminiowe, z polerowanymi piastami
Opony: terenowe Kenda
Wymiary i waga
Wysokość siedzenia: ok. 83 cm (na standardowych kołach)