Cross MRF 140 RC-Z

MRF 140 RC-Z to pit bike dla tych, którzy nie uznają kompromisów. Zwiększona moc, precyzyjne prowadzenie i zoptymalizowane zawieszenie sprawiają, że ten model jest idealnym wyborem dla zawodników i zaawansowanych miłośników jazdy terenowej. Dzięki dynamicznemu silnikowi 140 cm³ i lekkiej konstrukcji RC-Z świetnie sprawdza się na torze oraz w wymagającym terenie.

Dostępność: Mało

Cena: 8299.00

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zamówienie telefoniczne: 602 696 810

Dostępność i dostawa

Czas wysyłki: 24 godziny
Cena przesyłki:
190
  • Kurier paleta 190
  • Kurier paleta ( pobranie ) 220

Więcej o produkcie

Waga
75 kg

MRF 140 RC-Z – sportowy pit bike dla zaawansowanych użytkowników

MRF 140 RC-Z to pit bike dla tych, którzy nie uznają kompromisów. Zwiększona moc, precyzyjne prowadzenie i zoptymalizowane zawieszenie sprawiają, że ten model jest idealnym wyborem dla zawodników i zaawansowanych miłośników jazdy terenowej. Dzięki dynamicznemu silnikowi 140 cm³ i lekkiej konstrukcji RC-Z świetnie sprawdza się na torze oraz w wymagającym terenie.


Najważniejsze zalety:

Zwiększona moc silnika – doskonałe osiągi i przyspieszenie
Manualna skrzynia biegów – pełna kontrola nad jazdą
Sportowe zawieszenie – precyzja i stabilność w zakrętach i na nierównościach
Hamulec tarczowy przód/tył – skuteczne hamowanie w każdych warunkach
Lekka i mocna rama – stworzona z myślą o agresywnej jeździe

Zastosowanie:
intensywne treningi motocrossowe i amatorskie zawody
dynamiczna jazda na torach, ścieżkach leśnych i off-road
rozwój umiejętności technicznych i przygotowanie do rywalizacji
idealny wybór dla doświadczonych i wymagających riderów

! Cena dotyczy pojazdu z przeglądem zerowym !

Dane techniczne:

Silnik i napęd

  • Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik chłodzony powietrzem

  • Pojemność: 140 cm³

  • Fabrycznie tuningowany wałek rozrządu Z40 i lekkie magneto (ORK) — szacowana moc ok. 14 KM

  • Chłodnica oleju wykonana w technologii CNC

  • Zasilanie: gaźnik 

  • Rozruch: nożny kickstarter


Skrzynia biegów i układ jezdny

  • Manualna skrzynia biegów: układ N‑1‑2‑3‑4

  • Napęd: łańcuchowy

  • Rama: stalowa, wyposażona w lekki, aluminiowy wahacz


Zawieszenie

  • Przód: widelec upside-down (USD) o skoku około 735–760 mm, regulowany pod kątem odbicia i kompresji

  • Tył: amortyzator DNM o długości około 360 mm, również z regulacją odbicia i twardości sprężyny


Hamulce

  • Przednie: hydrauliczne tarczowe, 210 mm, zacisk 2-tłoczkowy

  • Tylne: hydrauliczne tarczowe, 200 mm, zacisk 1-tłoczkowy


Koła i ogumienie

  • Standardowo: przód 14", tył 12"

  • Możliwość montażu większych kół: przód 17", tył 14"

  • Felgi: aluminiowe, z polerowanymi piastami

  • Opony: terenowe Kenda


Wymiary i waga

  • Wysokość siedzenia: ok. 83 cm (na standardowych kołach)

  • Wysokość kierownicy: ok. 110 cm

  • Rozstaw osi: ok. 120–122 cm

  • Prześwit: ok. 31 cm

  • Masa własna: 70 kg

  • Pojemność zbiornika paliwa: ok. 5,1–5,5 litra


Wyposażenie i konstrukcja

  • Kute, regulowane klamki, aluminiowy korek wlewu paliwa (anodowany CNC), owalny tłumik aluminiowy w kolorze titanium

  • Racingowe siedzenie, solidna i wysoka kierownica

  • Stojak boczny w zestawie, bez rozrusznika elektrycznego


Przeznaczenie i użytkownicy

  • Brak homologacji — model przeznaczony wyłącznie do użytku off‑roadowego (np. tory crossowe, lasy, trasy ziemne)

  • Zalecany dla użytkowników od około 12 lat — idealny zarówno dla średniozaawansowanych, jak i bardziej wymagających riderów

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: