Cross MRF 140 RC BIG

MRF 140 RC Big to wyczynowy pit bike stworzony z myślą o zaawansowanych użytkownikach, którzy szukają mocniejszego sprzętu do jazdy w terenie i na torze. Wyposażony w dynamiczny silnik 140 cm³, manualną skrzynię biegów i większe koła, model ten oferuje znakomitą kontrolę, osiągi i frajdę z jazdy. Doskonały wybór na treningi, zawody amatorskie i weekendową jazdę bez kompromisów.

Dostępność: Mało

Cena: 6799.00

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zamówienie telefoniczne: 602 696 810

Dostępność i dostawa

Czas wysyłki: 24 godziny
Cena przesyłki:
190
  • Kurier paleta 190
  • Kurier paleta ( pobranie ) 220

Więcej o produkcie

Waga
75 kg

MRF 140 RC Big – potężny pit bike dla ambitnych riderów

MRF 140 RC Big to wyczynowy pit bike stworzony z myślą o zaawansowanych użytkownikach, którzy szukają mocniejszego sprzętu do jazdy w terenie i na torze. Wyposażony w dynamiczny silnik 140 cm³, manualną skrzynię biegów i większe koła, model ten oferuje znakomitą kontrolę, osiągi i frajdę z jazdy. Doskonały wybór na treningi, zawody amatorskie i weekendową jazdę bez kompromisów.

Najważniejsze zalety:

* Mocny silnik 140 cm³ – idealny do dynamicznej jazdy w terenie
* Manualna skrzynia biegów – pełna kontrola nad pracą jednostki napędowej
* Duże koła i solidna rama – pewność prowadzenia nawet na wymagających trasach
* Tarczowe hamulce – skuteczne i bezpieczne hamowanie w każdej sytuacji
* Wszechstronność – sprawdzi się zarówno na torze, jak i w off-roadzie

Zastosowanie:

* treningi motocrossowe i techniczne
* jazda rekreacyjna po bezdrożach
* udział w amatorskich zawodach pit bike
* idealny sprzęt dla średniozaawansowanych i zaawansowanych riderów

! Cena dotyczy pojazdu z przeglądem zerowym !

Dane techniczne:

Silnik i napęd:

  • Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik chłodzony powietrzem z chłodnicą oleju

  • Pojemność: 140 cm³

  • Moc: około 12 KM

  • Zasilanie: gaźnik 

  • Rozruch: nożny kickstarter

  • Manualna skrzynia 4-biegowa (układ N‑1‑2‑3‑4)

  • Napęd: łańcuchowy 


Koła i zawieszenie:

  • Przód: 17" (większe koła w porównaniu z wersją standardową)

  • Tył: 14"

  • Typ opon: terenowy, o agresywnym bieżniku, montowane na stalowych felgach z czarnymi piastami

  • Przednie zawieszenie: widelec upside-down (USD)

  • Tylne zawieszenie: wahacz rama znana z modelu MRF 140 RC


Hamulce:

  • Przedni: hydrauliczny tarczowy z podwójnym zaciskiem

  • Tylny: hydrauliczny tarczowy z zaciskiem jednokolcowym

  • Klocki hamulcowe: miedziane, wytrzymałe, obniżają koszty eksploatacji


Wymiary i ergonomia:

  • Wysokość siedzenia: około 88 cm

  • Waga: ok. 74 kg 

  • Zbiornik paliwa: 5,1 litra

  • Rama i wahacz: wytrzymałe, wzmocnione wersje z MRF 140 RC

  • Regulowane, odginane klamki

  • Nowa osłona silnika oraz wytrzymała aluminiowa kierownica z możliwością regulacji


Atuty i zastosowanie:

  • Uniwersalny — doskonale sprawdza się zarówno w off-roadzie, jak i na torach pit bike’owych

  • Wysoka pozycja siedzenia (na większych kołach) sprawia, że jest odpowiedni również dla wyższych użytkowników

  • Konstrukcja dedykowana dla osób od ok. 14 lat wzwyż – dobrze sprawdzi się w przypadku nastolatków i dorosłych

  • Doskonała baza do tuningu – łatwo wymienić np. gaźnik, magnes, wałek, koła etc.

  • Ekonomiczna eksploatacja — prosta budowa, łatwy serwis, niska awaryjność

  • Brak homologacji drogowej – przeznaczony wyłącznie do użytku terenowego

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: