Na sprzedaż fabrycznie nowy Kayo K5 300 Enduro z rocznika 2025 – jeszcze nieodpalany, świeżo po wypakowaniu z kartonu. Idealny dla osób, które szukają mocnego, solidnego i nowoczesnego enduro bez kompromisów – i bez przebiegu!
Dostępność:
Mało
1
szt.
Cena:14000.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zamówienie telefoniczne: 602 696 810
Dostępność i dostawa
Czas wysyłki: 24 godziny
Cena przesyłki:
190
Kurier paleta190
Kurier paleta ( pobranie )220
Więcej o produkcie
Waga
114 kg
Kod kreskowy:
EAN:
! Oferujemy dostawę na terenie całej Polski !
Na sprzedaż fabrycznie nowy Kayo K5 300 Enduro z rocznika 2025 – jeszcze nieodpalany, świeżo po wypakowaniu z kartonu. Idealny dla osób, które szukają mocnego, solidnego i nowoczesnego enduro bez kompromisów – i bez przebiegu! KAYO K5 300 Enduro to lekki, wytrzymały i świetnie wyważony motocross/enduro idealny zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych riderów. Dzięki zaawansowanemu zawieszeniu, mocnemu 300 cm³ silnikowi i pełnemu wyposażeniu, doskonale sprawdza się w wymagającym terenie. Stabilny, zwinny i gotowy do jazdy od zaraz.
Zalety: * Najnowszy rocznik 2025 – aktualne poprawki i ulepszenia fabryczne * ZERO motogodzin – kupujesz jak z salonu * Rewelacyjna relacja ceny do jakości – mocny silnik, nowoczesne zawieszenie * Świetny wybór dla początkujących jak i średniozaawansowanych jeźdźców * Części i serwis łatwo dostępne, bezproblemowa eksploatacja * Gotowy do rejestracji (jeśli chcesz), lub do ostrego latania w terenie bez formalności
Posiada komplet dokumentów: karta pojazdu, instrukcja.
! Cena w ogłoszeniu dotyczy pojazdu z przeglądem zerowym !
Dane techniczne:
Silnik i napęd:
Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik chłodzony cieczą
Pojemność: 300 cm³
Czterozaworowa głowica — zapewnia dynamiczne i płynne reakcje na gaz
Wałek wyrównoważający redukujący wibracje
Zasilanie i rozruch:
Gaźnik NIBBI PWK34
Rozruch: elektryczny, prosty i niezawodny
Przekładnia i napęd:
5‑biegowa skrzynia manualna
Napęd: łańcuchowy
Zawieszenie i rama:
Przedni widelec upside-down z regulacją tłumienia i odbicia + napięcia wstępnego
Tylny amortyzator z regulacją odbicia i kompresji w układzie dźwigniowym (monoshock)
Rama: stalowa — wytrzymała, a jednocześnie lekka
Hamulce i bezpieczeństwo:
Hydrauliczne tarczowe hamulce (przód 270 mm, tył 240 mm)
Miedziane klocki hamulcowe odporne na błoto i wysoką temperaturę
Koła i ogumienie:
Obręcze aluminiowe, szprychowe
Opony terenowe: przód 21 cal, tył 18 cal — doskonała trakcja w terenie
Wymiary i waga:
Waga: ok. 119 kg — ułatwia manewrowanie i jazdę w technicznym terenie
Wysokość siedzenia: 92,5 cm — sportowa, optymalna pozycja do jazdy enduro
Prześwit: ok. 30 cm
Rozstaw osi: ok. 145–145,5 cm
Wymiary (D × Sz × W): ok. 214,5 × 81,5 × 124 cm
Zbiornik paliwa:
Pojemność: ok. 7,5 litra — rozsądny zasięg na trasie
Dodatkowe wyposażenie:
Reflektor LED — przydatny podczas wieczornych tras
Kierownica typu fatbar z kutymi klamkami — solidna i trwała konstrukcja
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.