Cross Kayo K5 300 Enduro

Na sprzedaż fabrycznie nowy Kayo K5 300 Enduro z rocznika 2025 – jeszcze nieodpalany, świeżo po wypakowaniu z kartonu. Idealny dla osób, które szukają mocnego, solidnego i nowoczesnego enduro bez kompromisów – i bez przebiegu!

Dostępność: Mało

Cena: 14000.00

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zamówienie telefoniczne: 602 696 810

Dostępność i dostawa

Czas wysyłki: 24 godziny
Cena przesyłki:
190
  • Kurier paleta 190
  • Kurier paleta ( pobranie ) 220

Więcej o produkcie

Waga
114 kg

! Oferujemy dostawę na terenie całej Polski !

Na sprzedaż fabrycznie nowy Kayo K5 300 Enduro z rocznika 2025 – jeszcze nieodpalany, świeżo po wypakowaniu z kartonu. Idealny dla osób, które szukają mocnego, solidnego i nowoczesnego enduro bez kompromisów – i bez przebiegu!
KAYO K5 300 Enduro to lekki, wytrzymały i świetnie wyważony motocross/enduro idealny zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych riderów. Dzięki zaawansowanemu zawieszeniu, mocnemu 300 cm³ silnikowi i pełnemu wyposażeniu, doskonale sprawdza się w wymagającym terenie. Stabilny, zwinny i gotowy do jazdy od zaraz.


Zalety:
* Najnowszy rocznik 2025 – aktualne poprawki i ulepszenia fabryczne
* ZERO motogodzin – kupujesz jak z salonu
* Rewelacyjna relacja ceny do jakości – mocny silnik, nowoczesne zawieszenie
* Świetny wybór dla początkujących jak i średniozaawansowanych jeźdźców
* Części i serwis łatwo dostępne, bezproblemowa eksploatacja
* Gotowy do rejestracji (jeśli chcesz), lub do ostrego latania w terenie bez formalności

Posiada komplet dokumentów: karta pojazdu, instrukcja.

! Cena w ogłoszeniu dotyczy pojazdu z przeglądem zerowym !

Dane techniczne:

Silnik i napęd:

  • Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik chłodzony cieczą

  • Pojemność: 300 cm³

  • Czterozaworowa głowica — zapewnia dynamiczne i płynne reakcje na gaz

  • Wałek wyrównoważający redukujący wibracje


Zasilanie i rozruch:

  • Gaźnik NIBBI PWK34

  • Rozruch: elektryczny, prosty i niezawodny


Przekładnia i napęd:

  • 5‑biegowa skrzynia manualna

  • Napęd: łańcuchowy


Zawieszenie i rama:

  • Przedni widelec upside-down z regulacją tłumienia i odbicia + napięcia wstępnego

  • Tylny amortyzator z regulacją odbicia i kompresji w układzie dźwigniowym (monoshock)

  • Rama: stalowa — wytrzymała, a jednocześnie lekka


Hamulce i bezpieczeństwo:

  • Hydrauliczne tarczowe hamulce (przód 270 mm, tył 240 mm)

  • Miedziane klocki hamulcowe odporne na błoto i wysoką temperaturę


Koła i ogumienie:

  • Obręcze aluminiowe, szprychowe

  • Opony terenowe: przód 21 cal, tył 18 cal — doskonała trakcja w terenie


Wymiary i waga:

  • Waga: ok. 119 kg — ułatwia manewrowanie i jazdę w technicznym terenie

  • Wysokość siedzenia: 92,5 cm — sportowa, optymalna pozycja do jazdy enduro

  • Prześwit: ok. 30 cm

  • Rozstaw osi: ok. 145–145,5 cm

  • Wymiary (D × Sz × W): ok. 214,5 × 81,5 × 124 cm


Zbiornik paliwa:

  • Pojemność: ok. 7,5 litra — rozsądny zasięg na trasie


Dodatkowe wyposażenie:

  • Reflektor LED — przydatny podczas wieczornych tras

  • Kierownica typu fatbar z kutymi klamkami — solidna i trwała konstrukcja

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: