Brak towaru

Ciągnik Kubota B8200

Kubota B8200 to niezawodny traktor japoński o mocy ok. 19 KM, wyposażony w 3-cylindrowy silnik Diesla i napęd 4x4. Idealny do pracy w gospodarstwie, ogrodzie, lesie czy przy pracach komunalnych. Wytrzymała konstrukcja, prosta obsługa i ekonomiczne spalanie czynią go świetnym wyborem dla wymagających użytkowników. Traktor gotowy do pracy, w bardzo dobrym stanie technicznym. Licznik mth 731 mth

Dostępność: Mało

Cena: 0

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zamówienie telefoniczne: 602 696 810

Dostępność i dostawa

Czas wysyłki: 24 godziny
Cena przesyłki:
190
  • Kurier paleta 190
  • Kurier paleta ( pobranie ) 220

Więcej o produkcie

Waga
700 kg

Kubota B8200 to jeden z najchętniej wybieranych modeli w klasie kompaktowych traktorów rolniczych. Wyposażony w trwały, 3-cylindrowy silnik wysokoprężny chłodzony cieczą, generujący około 19 KM, zapewnia odpowiedni zapas mocy do różnego typu zadań – od lekkich prac polowych, przez koszenie i transport, aż po obsługę osprzętu hydraulicznego.

Maszyna posiada napęd na 4 koła (z możliwością rozłączenia), co daje dużą przyczepność w każdych warunkach terenowych. Manualna skrzynia biegów z 9 przełożeniami do przodu i 3 wstecznymi pozwala dostosować pracę do konkretnego zadania. Traktor wyposażony jest również w trójpunktowy układ zawieszenia (TUZ), standardowy wałek WOM oraz blokadę mechanizmu różnicowego.

Kubota B8200 znana jest z wysokiej bezawaryjności, niskiego spalania i prostoty obsługi – części zamienne są łatwo dostępne, a konstrukcja pozwala na tani serwis nawet we własnym zakresie. To maszyna, która służy latami i świetnie sprawdza się w każdych warunkach, również z osprzętem takim jak pług, glebogryzarka, kosiarka, zamiatarka czy ładowacz.

Dane techniczne:

Silnik

  • Typ: Diesel, 4-suwowy, chłodzony cieczą

  • Liczba cylindrów: 3

  • Pojemność: 0,9 l 

  • Moc: ok. 19 KM

  • Rozruch: rozrusznik elektryczny


Układ jezdny i skrzynia

  • Napęd: 4x4 (z możliwością odłączenia przodu)

  • Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu

  • Skrzynia biegów: manualna

  • Zakresy biegów: 9 do przodu / 3 do tyłu 

  • Sprzęgło: jednotarczowe, suche

  • Hamulce: mokre, tarczowe, sterowane nożnie


Układ hydrauliczny i TUZ

  • TUZ: 3-punktowy, kategoria I

  • Udźwig: ok. 550 kg

  • Hydraulika: obieg otwarty

  • Pompa hydrauliczna: ok. 17 l/min

  • Wyjścia hydrauliczne: standardowo tylne (możliwość rozbudowy)


Wałek odbioru mocy (WOM)

  • Typ: niezależny

  • Obroty: 540 / 750 / 1000 obr./min


Wymiary i masa

  • Długość: ok. 2550 mm

  • Szerokość: ok. 1100 mm

  • Wysokość: ok. 1300 mm (do kierownicy)

  • Masa własna: ok. 780–850 kg 

  • Promień skrętu: ok. 2,5 m


Koła i opony

  • Opony przód: 6.00-12

  • Opony tył: 9.5-16

  • Napęd przód z przekładnią stożkową


Dodatkowe informacje

  • Dostępne wersje z kabiną lub bez

  • Maszyna kompatybilna z szeroką gamą osprzętu

  • Niskie spalanie – średnio 1,5–2,5 l/h

  • Bardzo dobra dostępność części

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: